Akademie Václava Hudečka Luhačovice
Obchodní podmínky
Úvodní ustanovení
Článek I. - Předmět smluvního vztahu
Článek II. - Vznik smluvního vztahu
Článek III. – Objednávka pobytu, cena a platba
3.1 Objednávka pobytu
- telefonicky: +724 638 200/201
- e-mailem: info@tkjanacek.cz
- písemně: Penzion Sonáta a Sinfonietta, Solné 589, 763 26 Luhačovice
- prostřednictvím elektronického formuláře na webových stránkách: www.tkjanacek.cz
3.2 Host je povinen za ubytování a jím využité další služby zaplatit dohodnuté smluvní ceny hotelu na základě stanoveného ceníku hotelu.
3.3 Úhradu klientem objednaných a hotelem potvrzených služeb provádí klient formou zálohové platby a doplatku.
-
u pobytů je zákazník povinen při vzniku smluvního vztahu uhradit zálohu ve výši 50 % předem stanovené ceny, doplatek je zákazník povinen uhradit nejpozději 30 dnů před nástupem na pobyt. Při porušení tohoto závazku má hotel právo od smlouvy odstoupit.Záloha ve výši 50% se netýká akčních pobytů, kde mohou být platební podmínky upraveny jinak.V případě vzniku smluvního vztahu ve lhůtě kratší než 30 dnů před zahájením zájezdu je zákazník povinen uhradit 100% předem stanovené ceny již při vzniku smluvního vztahu.Je-li pobyt objednán ve lhůtě kratší než 3 dny před nástupem na pobyt, může klient provést úhradu objednaných služeb na místě v den nástupu na pobyt.
- pro vystavení dárkového poukazu je podmínkou zaplacení 100% ceny dárkového poukazu. Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné. Platí po dobu trvání uvedenou na poukaze (max. 1 rok). V případě nevyčerpání hodnoty dárkového poukazu hotel zbývající částku dárkového poukazu v penězích nevyplácí.
- platba převodem či složením hotovosti v Kč na účet číslo: 4200211206/6800 u Sberbank CZ a.s. Zlín (IBAN: CZ96 6800 0000 0042 0021 1206, SWIFT: VBOECZ2X)
- platba poštovní poukázkou typu A
- platba v hotovosti
- platba platební kartou (Visa, Maestro, Euro Card, Master Card)
- Pobyt klienta lze plně nebo částečně uhradit zaměstnavatelem, příp. jinou organizací. V tomto případě klient uvede tuto skutečnost již při podání objednávky a pobyt je na základě objednávky fakturován objednateli.
Článek IV. - Základní práva a povinnosti zákazníka
4.1 Práva zákazníka:
- právo na řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb
- právo být seznámen s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách
- právo kdykoliv před zahájením zájezdu nebo čerpáním jednotlivých služeb odstoupit od smlouvy dle článku VI
- právo na reklamaci vad
4.2 Povinnosti zákazníka:
- poskytnout hotelu součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, především pravdivě a úplně uvádět požadované údaje v objednávce vč. nahlášení jakýchkoliv změn takových údajů
- bez zbytečného odkladu sdělovat hotelu své stanovisko k případným změnám v podmínkách a obsahu sjednaných služeb
- převzít od hotelu doklady potřebné pro čerpání služeb a dostavit se ve stanoveném čase na místo určení
- v případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen takové odstoupení od smlouvy hotelu oznámit a zaplatit odstupné dle uvedených storno podmínek
Článek V. – Základní povinnosti hotelu
- poskytnout klientovi veškeré informace k pobytu
- zabezpečit klientovi pobyt na základě potvrzené objednávky a v souladu s obecně závaznými právními předpisy
- v případě odstoupení od uzavřené smlouvy ze strany klienta vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna rozdíl ceny mezi již zaplaceným pobytem a příslušnými stornovacími poplatky
Článek VI. - Odstoupení od smlouvy a stornovací podmínky
- 30-21 dní před nástupem - 20%
- 20-10 dní před nástupem - 30%
- 9-3 dny před nástupem - 60%
- 2 dny před nástupem nebo nenastoupíte-li vůbec - 100 %
Článek VII. - Využití osobních údajů
Článek VIII. – Závěrečná ustanovení